Followers

Wednesday 3 August 2016

Selamat Kembali

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, setahun lebih dah x bersiaran di blog ni. hari ni tiba2 dapat kekuatan untuk kembali menulis. banyak cerita yang nak ditulis tapi kekangan masa tu menyebabkan semuanya terbantut.hehe..

al maklumlah, status pun dah bertukar.so, masa pn x sama la mcm bujang dulu kan. after grad 2014 , aku dah bertukar status dah. 26 September 2015 Alhamdulillah dah selamat menjadi isteri orang.

Tapi masih tertunggu bila agaknya aku akan dapat posting kan? interview dah lulus. cuma tengah tunggu untuk posting je. Sabar.. sabar..insyaAllah ada bahagian aku nati.

Nak dekat setahun dah aku menunggu untuk menjadi seorang ibu.namun, rezeki belum berpihak pada aku dan suami. Doa2kan ya kawan2 blogger.moga Allah beri peluang utk aku merasai nikmat bergelar seorang ibu.

oh ya. lepas kawin aku dah berhenti kerja kat Lembaga Peperiksaan sebagai pekerja sambilan harian @ PSH.  Sekarang dh nak masuk 10 bulan jadi surirumah.ada buat online bisnes cket2..

so, sapa2 yang tengah mencari handbag, blouse ke purse ke boleh la usha2 kat my facebook SAYA NAIMAH ,ig KEDAIONLINEBYNAIMAH & page ONLINE SHOP BY NAIMAH.


No comments:

Post a Comment