Followers

Monday, 28 October 2013

Redha Itu Indah

ASSALAMUALAIKUM...

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernafas di bumi Allah. dah lama asenya aku x menulis kt blog ni.mgkin masa yang tidak mengizinkan n dtambah dgn sem baru yg banyk sgt dgn esaimen.tahun ni mgkin tahun yg sgt malg untuk aku sbbnya mcm2 jd tahun ni. tp sbb tu jgk buat aku dekat dgn Dia. Allah masih sygkan hambaNya sbb tu dia bg pluang utk aku berubh spaya aku x lalai dlm mngingati dan mncntainya.Sedih sgguh tp bila pk balik Allah ambik org yg aku syg sbb ada hikmahnya n mgkin akan mnggntikannya dgn yg lbh baik kan. Sedih sgt org kata kita mcm2 kan, tp ssunghnya Allah lbh mngetahui kan. Kalo kita / org lain yg terdekat ngan kita nak berubah jgnlah nk pertikai atau mengungkitnya. pesanan utk diri aku jgk. aku hambaMu yg lemah yg masih mencari jalan n ptunjuk utk berubah ya Allah. berikanlah aku kesmpatan utk aku berubah n kekuatan serta ketabahan utk aku melalui ujianMu ya Allah.Sungguh manis n nikmat hidup bila kita redha dengan  apa yg terjadi kan? perkara yg berlalu biarlah berlalu n mnjdi rahsia antara aku dan DIA. SUBHANALLAH, ALHAMDULILLAH dgn nikmat perasaan yg kau bg Padaku.. ok la, nk smbg bt esaimen n jap lg ada kels yg menanti. Semoga kita diberi pendamping yg baik yg boleh membimbing kita bersama-sama menuju ke syurga Allah.amin, insyaAllah.


2 comments:

  1. hye2... jom follow dayat balik.. InsyaAllah allah menolog awak balik :)

    ReplyDelete