Followers

Sunday 9 June 2013

praktikal ...ohhhh.. praktikal

as salam..
esok nk exam, smpat lg aku  berbloging nih.huhu.esok adlh last paper utk sem 6. Alhamdulillah, dh dkt 3 thn aku kt uum nie.ase baru smalam jer aku dftr kt uum nie.ssgugnya masa bgtu cepat berlalu.jadual exam sem ni sgt2 la pack. 2.6 isu moral, 3.6 sosiolinguistik, 4.6 kaedah mengajar bahasa Melayu, 5.6 pengukuran dan penilaian n 10.6 perkembangan pemikiran dunia Melayu.nasib baik dh lpas 4 paper tuh.al kisahnya 17.6 ni aku akan start praktikal kt SMK Mahmud Paduka Raja 1, Tanah Merah.bermulalah kehidupan baru ku slepas ini.harap2 semuanya ok, insyaAllah.nk mengajar anak org ni bukan senang kan, kena bsdia mental n fizikal la.lgpn bdk2 skang x cm kita dulu. harap2 Allah permudahkan segala urusan praktkal ku disini n lembutkan ati en. Zul spya dpt bg markah yg terbaik utk kami.ase x sbr nk praktkal tp masih x bsdia lg utk mgajar.mcm mana aku nih? 7 hari lg nk praktkal tp x sdar2 lg nih.adoiiiii.tp mandi dh x bsh, makan dh x lalu dh aku mengenangkanmu SMK Mahmud Paduka Raja 1..




SMK Mahmud Paduka Raja 1

2 comments:

  1. insyallah semoga cikgu naimah baik-baik je nanti masa prtikal kat sana ye. Pengalaman yang indah memang sukar namun jika ikhlas yang sukar mjadi mudah dan yang susah menjadi indah untuk dikenang.waAllahualam..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.semoga Allah permudahkan segala ursn praktkal sy nati.yg penting ati kena ikhlas dlm bt ssuatu..

    ReplyDelete